Son Haberler

[5]

[NETIZEN] Whistle 30 Milyon İzlenmeyi Geçti!






Netizen Yorumları;

1.) [+1647][-203] Cidden çok bağımlılık yapıyor, çaylak olsalar bile, bu çok hızlıydı *izlenme sayısı*

2.) [+1407][-208] Cidden Whistle'ı çok beğendim

3.) [+1192][-202] Rose'u neden bu kadar güzel buluyorum

4.) [+1304][-240] Bir kız grubu olarak çok fazla rekor kırdılar 

5.) [+1052][-213] 100 milyon izlenmeye çabuk ulaşırlar... bir çok yabancı da (diğer ülkelerde ki insanlar) beğenmiş gibi gözüküyor

6.) [+182][-34] İnsanlar bunun hepsinin Teddy sayesinden olduğunu düşünüyor, ama Teddy'de YG'nin altında. YG ve Teddy, ikisi de inanılmaz. 

7.) [+192][-38] Yabancılardan da iyi bir sonuç almış görünüyorlar. O yüzden lütfen biraz daha promosyon yapın... Yılların sıkı çalışmasından sonra sonunda çıkış yaptılar ama gerçekten çıkış yapmış gibi hissettirmiyor çünkü çok az promosyon yapıyorlar...  Şimdi yeni albümleri üzerinde çalıştıkları için lütfen bu sefer daha çok promosyon yaptırın

8.) [+161][-37] Böyle başarılı çocukları saklama ve daha çok promosyon yaptır... YG ~ Dördü de çok tatlı ve yetenekli, eğer onlara da aynı şirket altında ki kıdemlilerine verdiğin gibi bir varyete şov verirsen çok güzel olur

9.) [+144][-33] "Beni bırakıp gitme ~ eğer sende beni unutamıyorsan ~" bu şarkı çok akla takılıyor

10.) [+118][-26] BLACKPINK'in ballad bir şarkıyla geri dönmesini isteyen tek ben miyim... 2NE1'nın Missing You şarkısı gibi mesele... Çünkü Teddy güzel yavaş şarkılarda ortaya çıkartıyor... Rose'un vokallerini daha çok duymak isterim...

11.) [+114][-26] BLACKPINK'i cidden seviyorum! Hepsi çok güzel ve şarkılarda iyi! Umarım çabucak geri dönerler 

12.) [+89][-18] Whiparamparmparam~

13.) [+79][-18] YG, beklediğim bunca yılın hakkını ver!

14.) [+96][-24] Jisoo çok güzel

15.) [+54][-11] Tang Wei'e benzeyen kız çok güzel 

16.) [+39][-6] Şarkılar tam benim tarzım!

17.) [+92][-24]Jisoo gerçekten çok güzel

18.) [+62][-14] Lisa neden konuşmuyor

19.) [+20][-0] YG her zaman güzel şarkılar ortaya koyuyor, birde daha çok şovlara çıkmalarına izin verseler..

Kaynak: blackpinkbuzz
Çeviri: BLACKPINKTurkey
[NETIZEN] Whistle 30 Milyon İzlenmeyi Geçti! [NETIZEN] Whistle 30 Milyon İzlenmeyi Geçti! Reviewed by Ella on 05:54 Rating: 5

1 yorum:

  1. BLACKPİNK bence en iyi kız grup yani sarkilara bakılırsa öyle ama siz twice diyorsunuz ben twice yide seviyorum

    YanıtlaSil

Sora Templates